Emma Chamberlain Explores ASMR | W Magazine
23:38
2,447,281
W magazine
Reddit
In this Celebrity ASMR interview, Emma Chamberlain explores autonomous sensory meridian response with whispers and sounds. The VN-my phenom talks about her background as a competitive cheerleader, her many attempts to start a VN-my channel, her trip to Paris Fashion week with Louis Vuitton and starting her “Stupid Genius” podcast. Emma also shows us how to make coffee with her special recipe.
Still haven’t subscribed to W on VN-my? ►► bit.ly/wyoutubesub

ABOUT W
The Who, What, Where, When, and Why in the world of fashion and style. W provides the ultimate insider experience with an original, provocative approach to art, culture, videos, travel, fashion, and beauty.
Emma Chamberlain Explores ASMR | W Magazine

NHẬN XÉT
  • Lizzy M
    Lizzy M

    How is she loud in asmr

  • cozza8767
    cozza8767

    She’s actually bearable not at full volume

  • Moi Ga
    Moi Ga

    Love the iced-latte-making part!

  • KaTera Deon
    KaTera Deon

    she looks like my cat 🐱

  • astroboiXX
    astroboiXX

    the final stage of masturbation 21:36

  • Yuki
    Yuki

    whatever.

  • SAS Does asmr
    SAS Does asmr

    I’m still wanting Ariana grande to explore ASMR

  • Emma Sobey
    Emma Sobey

    She’s actually good at this 💤

  • Blake Serpette
    Blake Serpette

    Nobody shuts the hell up about Billie Eilish and Shawn Mendes

  • Peter Schanfield
    Peter Schanfield

    She should be none as asmr sarcasm i don't care

  • Abby Ann Langan
    Abby Ann Langan

    when i saw this on my recommendations i clicked so fast

  • daissy valadez
    daissy valadez

    Kylie jenner!!! Shes monotoned

  • Millie Eilish
    Millie Eilish

    1.billie eilish 2.millie Bobby Brown 3.melanie Martinez 4.ariana grande 5.tom Holland

  • May
    May

    shes like that annoying classmate i had in high school. i thought i was annoying but nope shes on another level

    • Blake Serpette
      Blake Serpette

      May is that right?

  • Feigi With 10k subscribers with no content
    Feigi With 10k subscribers with no content

    This is how many times she said "whatever" in this A.....S....M.....R Video XD || || || V

  • Adrielle Hook
    Adrielle Hook

    We need a : Billie eilish asmr Ariana grande asmr Shawn mendes asmr Lady Gaga asmr 😂

  • Mashar
    Mashar

    Whatever 🙄

  • Ikram Hoque
    Ikram Hoque

    Shut up with the chit chat and gimme some asmr in dis house homieee

  • Tia’s World
    Tia’s World

    during football games when i was cheering i’d put my poms over my ears to make asmr

  • Milla Sallai
    Milla Sallai

    nobody: emma: WhaTeVEr

  • Jason Gerber
    Jason Gerber

    She could not have done same for a living...rough voice

  • Mckayla Williamson
    Mckayla Williamson

    Okay I don’t really know who she is that much but if she did same videos I’d watch cause this was pretty good!

  • arie m
    arie m

    she is so precious i love her sm

  • anonymous 05
    anonymous 05

    Wtf is she

    • Blake Serpette
      Blake Serpette

      anonymous 05 a human?

  • Emma Dyer
    Emma Dyer

    We need a Dacre Montgomery video so badly, his voice is pure gold

  • Nicole Equestrian
    Nicole Equestrian

    JENNIFER ANNISTION PLZ

  • Brahm Seeram
    Brahm Seeram

    I REALLY WANNA HEAR WHY SHE GOT KICKED OFF THE CHEERLEADING TEAM!!!

  • Abeer AlSaleh
    Abeer AlSaleh

    Why there are ads in the middle of an asmr video??????????!!!!!!!!!!!! Why?!

  • laura gomez
    laura gomez

    00:00-23:37

  • L J
    L J

    Who is she? Rather annoying

    • Blake Serpette
      Blake Serpette

      L J VN-my famous

  • gecks mcgee
    gecks mcgee

    HARRY STYLES I CANNOT STRESS THIS ENOUGH

  • Xavier Mandujano
    Xavier Mandujano

    Shoreline mafia

  • Isabella Gold
    Isabella Gold

    Kylie asmr

  • Isabella Gold
    Isabella Gold

    Kylie asmr

  • Isabella Gold
    Isabella Gold

    Kylie same please

  • fox x
    fox x

    these "key moments of her career" are pretty meh for a W magazine interview lol

    • Blake Serpette
      Blake Serpette

      fox x Let’s hear your story

  • Ava d
    Ava d

    15:24

  • d-vision uchiha
    d-vision uchiha

    Click these two timestamps to remove ads 0:01 23:37

  • best asmr
    best asmr

    She's sooo beautiful

  • Viktoria Martinez
    Viktoria Martinez

    HARRY STYLES ASMR PLZ

  • Vin. cy
    Vin. cy

    ngl she did pretty good

  • AHS Ghost
    AHS Ghost

    Lana Del Rey ASMR

  • Carley Herman
    Carley Herman

    She’s so cool.

  • Kirra Ashton
    Kirra Ashton

    We need a Tom Holland asmr please!!❤️😂

  • Reagan McLellan
    Reagan McLellan

    We need a Tom Hiddleston ASMR video... it’s a must

  • Mrs Stark
    Mrs Stark

    Yesyesyeysye my Queen Emmaaa

  • Who
    Who

    She’s too cute

  • Kat_Jr
    Kat_Jr

    We need... Billie Eilish ASMR Daniel Howell ASMR Tom Holland ASMR Zendaya ASMR Melanie Martinez ASMR Daz Black ASMR And Ect...

  • Daniela Gomez
    Daniela Gomez

    Love

  • emmie lily
    emmie lily

    get tom holland on!

  • Isabella Kuszynski
    Isabella Kuszynski

    Me has my phone turned up all the way up and me when a ad comes up WHYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Rachel DelGiorno
    Rachel DelGiorno

    Why did she not use the beans for her coffee?

  • pia espinosa
    pia espinosa

    When emma eats the coffee bean then said "someone is gonna hate this" I thought of ethan cause ethan doesnt like to hear people eating? Idk anhahahahahah

  • Lottie May
    Lottie May

    HARRY STYLES TO DO ASMR PLEASE

  • Lydia Grace
    Lydia Grace

    8:20 best. sound. ever.

  • Brunna Ribeiro
    Brunna Ribeiro

    Billie Elish ASMR Neeed

  • John Mary
    John Mary

    She's actually pretty good at asmr ngl

  • Julia Clark
    Julia Clark

    WE NEED BRENDON URIE TO DO THIS

  • Marsh Mellow
    Marsh Mellow

    I have a request for Kodak Black ASMR

  • Sammy Rose
    Sammy Rose

    I NEED SOME RIHANNA ASMR

  • Ebony
    Ebony

    We need Arianna Billie

  • 14433 sjsjje
    14433 sjsjje

    DO A DOLAN TWINS ASMR!!!!

  • Aurora Snider
    Aurora Snider

    I love youuuu

  • Angie Jaya
    Angie Jaya

    Omg who else loves Emma’s makeup 💄 wee o weee o weee lol ambulance Oof but really who loves her VOIIICEEE and makeup

  • LindseyRussell
    LindseyRussell

    We need Rami Malek on here

  • I. Tonks
    I. Tonks

    9:18 *Goes over to mic to say something but never does*

  • Kelly Novice
    Kelly Novice

    Emma has the voice for asmr

  • Brianna Cantu
    Brianna Cantu

    I felt like I connected with Emma in this video

  • Sophie mckenzie
    Sophie mckenzie

    DACRE MONTGOMERY

  • Kitty Purry
    Kitty Purry

    Do this with Billie eilish!!!

Tiếp theo