The Dame Dash Interview: Jay-Z's NFL Deal, Fall out with Biggs, New Businesses
1:18:41
1,229,508
No Jumper
Reddit
Thank you Eagle Energy for sponsoring this interview. Visit www.Eagle.Energy and use the code NOJUMPER22 at check out to get 22% off your order and help support the channel!
FOLLOW OUR NEW SPOTIFY PLAYLIST! spoti.fi/2vi9lsD
CHECK OUT OUR ONLINE STORE!!! www.nojumper.com/
SUBSCRIBE for new interviews (and more) weekly: bit.ly/nastymondayz
Follow us on Soundcloud: soundcloud.com/nojumper
and iTunes: itunes.apple.com/us/podcast/no-jumper/id1001659715?mt=2
and follow us on Social Media:
twitter.com/nojumper
instagram.com/nojumper
www.reddit.com/r/nojumper
JOIN THE DISCORD: discord.gg/Q3XPfBm
follow Adam22 as well:
twitter.com/adam22
instagram.com/adam22
and follow adam22hoe on Snapchat

NHẬN XÉT
  • Thapelo Mokoena
    Thapelo Mokoena

    Dame dash fake periodt

  • Chris O
    Chris O

    When he was talking about people bitching all day, my dude he was talking about you.

  • Chris O
    Chris O

    Dam slapped his woke ass up lol. Tried to get him to bash Trump and Kyane. Love when White dick riders use hating Trump to be down. What a bitch.

  • captain of ss chalupa
    captain of ss chalupa

    best guest ever!!!!this the type of folk you should be interviewing not drug addicted rappers.

  • Smoogle s.
    Smoogle s.

    Adam is such a cuck ass liberal bitch "no one would be around saying what Kayne says" , dude doesn't like free thinking blacks.

  • rod luva
    rod luva

    damn. he hates Jay..that's his trigger

  • Nathaniel Hamilton
    Nathaniel Hamilton

    @28:20 loyalty and honour first and foremost

  • Nathaniel Hamilton
    Nathaniel Hamilton

    Big daps to Adam and Dame for this one

  • PinkBull1000
    PinkBull1000

    so he's the father of Da$H, is he?

  • iamthetank44
    iamthetank44

    Get to a billion? He's got like 2 million bucks.

  • keith glenn
    keith glenn

    43:45 That's fucked up on Biggs 2 do Dame like that. I know personally that Dame brought biggs into rocafella and he made MILLIONS bc of that. He took the bih route and rolled with j but I guess he felt he had to diss dame to please j to get down with him again.

  • keith glenn
    keith glenn

    I'm feeling Dame on the fact that it looks like J took a job. And like Dame, I'm not taking a job if I'm worth a billi. That doesn't make sense to me bc he can make a difference without the NFL.

  • Derek Duram
    Derek Duram

    Dame hate jay cause he can’t eat off of him anymore lol

  • jonathan
    jonathan

    The thing about dame is he tries to make everyone think he's the smartest and he's always in the right. All he do is try to justify everything to be in his favor. And he is super condescending. The fact is that lots of his projects flops. Most of his stuff past rocafella flopped. How he gunna act like he's in the right and he knows the formula when he dont? Jayz a billionaire, dame ain't. Dame dont gotta be condescending to adam cause hes asking questions that he cant answer. Talking jayz lost. Nah, hes a billionaire.

  • Fortenberry
    Fortenberry

    Dude speaks the truth and I love listening to him, and people c an learn a lot from his knowledge but before he became the executive / boss he was moving weight to create that image. Sure everyone can be a boss if you already have a million in your pocket from being a drug dealer. We the people choose to do it the right way instead of selling to your on people making them slaves of the industry. Just my 2 cents

  • André Vesthed
    André Vesthed

    I love that Adam's promoting the Eagle Energy inhalator yet drinking Starbucks coffee throughout the interview :)

  • André Vesthed
    André Vesthed

    Martin Scorsese should do a movie about Dame Dash!

  • Cola T
    Cola T

    Surprised to hear him talking about the Annunaki...hope to see him do some work or a movie with his buddy Billy Carson.

  • WuiS
    WuiS

    Dame is the type of guy that bites the hand that feeds him . His ignorance blinds him.

  • Ameena Lee
    Ameena Lee

    Dame Dash is a jewel for our culture ...he needs to be protected and treasured by us...He is a Universal thinker...and most definitely not a hater!

  • Zachary Hurley
    Zachary Hurley

    This reminded me of Dr Sebi talking at that one interviewer lmao

  • Zachary Hurley
    Zachary Hurley

    This was a fucking gem

  • Zachary Hurley
    Zachary Hurley

    You just interviewed dame dash bro

  • Zachary Hurley
    Zachary Hurley

    Adam22 you made it lol

  • Ferrari Fresh
    Ferrari Fresh

    Dame Dash is very Interesting And intelligent

  • Robert Hammond
    Robert Hammond

    Dame Dash and Master P are the realest.

  • Michael Black
    Michael Black

    "depends on what channel your watchin"... Im going to find a way to use that statement throughout my daily life..

  • Ryan Khan
    Ryan Khan

    Good interview!

  • john Dango
    john Dango

    He been goseping bout j for years Sayin he doesn't like gossip

  • Random Citizen
    Random Citizen

    Dame Dash is a genius, period.

  • Brehon Mills -The Stock Investor
    Brehon Mills -The Stock Investor

    Dame sound so angry, sad, and frustrated.. When you make the type of money Jay, Diddy, Dre, or anyone else, you are gonna do some people dirty..

  • kory maynard
    kory maynard

    Just the realest this guy

  • 9FPS Playboy
    9FPS Playboy

    this nigga all cap bruh

  • Dr. Manhattan
    Dr. Manhattan

    46:50 alien jewels

  • 000000 000000
    000000 000000

    Everyone in the Industry Knows Jay-Z Ain't Shit! 👍

  • 000000 000000
    000000 000000

    Being a part of the Industry is Slavery!

  • 000000 000000
    000000 000000

    One big Dog! (Jay-Z) The one slave that gets spoiled by his Master. (Jay-Z) So that he can deliver all of the Slaves, but he is the only one that Benefits From it. (Jay-Z) He is taking about Jay-Z! The Slave that lives in the house kissing the ring of his Master, is Jay-Z. Jay-Z job is to help deliver the rest of the Slave to the Master! The others slaves follow because they want what Jay-Z has. But they will never get. Because Jay-Z sold out every other slave. He even sold out Prince!

  • David Savian
    David Savian

    Damn Dame is so fucking annoying. He thinks he is above everyone. Wherever he is, he wants to control the conversation and talks down to anyone that doesn't see everything as he see it. He and is dumb sister are the dumbest fucking idiots in the public eye. Dame is a guess on this show. He is not the interviewers father to talk down to him like that. This isn't about a black man putting a white man down. This should be about respect towards all......not just towards the people Dame thinks he should respect in a conversation. Tyrants and communists talk to others like that. Remember, I'm in complete agreement with what Dame says in a lot of things. It's the way he goes about it when he talks to other people. Dame is doing the same shit the white racists did to black people in the 60s and earlier. White people would talk to black people as if black people were little animals that had to be corrected every other second. Dame is doing the same shit !!!! There could never be unity with someone acting like him. We all know Trump acts like that and we hate that shit from Trump. So, why give Dame a pass just because he is black. Even Martin Luther King would not have talk down to others. That is why Martin is the only minority with his own holiday in the United States. Dame is basically a robot that has no sympathy towards others that don't fit what he likes. Aggressive loosers like him always end up fucked up. I wish him all the best. But, look at idiots that were too aggressive like Malcolm X, Tupac Shakur, and even Mohammad Ali. Yes I like all those guys. But, Karma catches up to your ass when you behave like you are above others or you are too aggressive because you could influence others to be like you and that is not what God wants. God wants good people that bring change that right way and not screaming for change.

  • 000000 000000
    000000 000000

    Rolling a Blut! 😲

  • Reggie Phipps
    Reggie Phipps

    “We on the radio right now”

  • Younanimuz
    Younanimuz

    Its Not About What You Do...It’s About How Famous You Are For What You Do

  • ASMA WON
    ASMA WON

    Hahah two dumb mfs that think they’re smart smh

  • finesse laflare
    finesse laflare

    I could hear Conor at the fight conference now like Jay Z is little Mad Rhat! He signed The Stallion just to hit another lick on the low your not slick your in it for the mooney too! You took Kanye from Dame your a theiving rat and your dead when I get my hands on ya!"

  • MYviewMYview
    MYviewMYview

    You fearing what ppl think”

  • devindust
    devindust

    My fav No Jumper interview. So good. Thank you.

  • Thomas Gregg
    Thomas Gregg

    he just mad because jay cut him off, old bitter hating ass dude

    • Jon Jones
      Jon Jones

      Naw he smart open minded business man

  • DEVIOUS ARMADA
    DEVIOUS ARMADA

    50:29 I can’t wear a condom I’m a grown ass man. Best quote of the interview. Haha.

  • DEVIOUS ARMADA
    DEVIOUS ARMADA

    47:27 Adam: Yeah that’s a lot right there I don’t know about that.

  • Sean Gray
    Sean Gray

    Damon Dash has a history of fu*king over his artists. Lol. He sounds smart to dumb people. Jay-Z made Dame Dash. Period. “I heard *** sayin' they made Hov/Made Hov say, "Okay, so make another Hov.” Enough said. Dane will go to his grave “bleeding money” and you morons will still be saying what a great businessman he is. 😂😂😂

  • theREDMASKchannel
    theREDMASKchannel

    "Gangstas for Love"-Dame Dash

  • theREDMASKchannel
    theREDMASKchannel

    didn't know BOSSES roll weed...

  • Ariel Tarango
    Ariel Tarango

    They talk about 50 cent everyday!

    • Derek Duram
      Derek Duram

      Ariel Tarango Kendrick and Drake too

  • King king
    King king

    Let’s not act like Dame didn’t roll the meanest joint 💨

  • Shmack Bunz
    Shmack Bunz

    I call this nigga Dame Dodge because all he does is dodge questions.

  • Lady D
    Lady D

    "It's common knowledge that Jay ain't shit ask anybody in the industry" lmao

    • Chrissy Harris
      Chrissy Harris

      Lady D girl shut the fuck up

  • Lady D
    Lady D

    I always did like Dame he keeps it real

  • Tha1 Unknown
    Tha1 Unknown

    dash is always pissed off and insecure about everything

  • Dr. GreenThumb
    Dr. GreenThumb

    Joe Rogan should get Dame on his podcast.

  • Mnqobi Hlongwa
    Mnqobi Hlongwa

    I didn't know Johnny Sins had his own podcast.

  • tony freedom
    tony freedom

    Boss of what, look at him hes a bum

  • En Beeno
    En Beeno

    Adam your the shit...your so humble and dont bragg about yourself and act like your the greatest thing on earth which I respect. Dont let people overtalk, belittle or disrespect you on your time! You made your own shit and you dont need to collab with selfish narcissistic people period...you dont need nobody point blank👊

  • kushdan Grade
    kushdan Grade

    Fuckin pussy

  • V B
    V B

    Selling out your culture????? But you don’t even date anyone inside your culture🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️ These so call conscious Black Men make me sick....

  • John Bowen
    John Bowen

    Dame Dash needs to get his glasses fixed . That sellotape is embarrassing.

  • jason mccarthy
    jason mccarthy

    this man is a straight up CRACK HEAD !!! does anybody realize this he smoked all his money trying to hang around rich white people .. this nigga talks shit for living

  • ASAP Pedal
    ASAP Pedal

    Dame is right. It's no huge discovery, but it's about each field of bussiness too. He's in the entertainment part. Donald Trump is a 'former' entertainer. All the politicians/congress did were try to capture that revenue Trump got from his show, 'Celebrity Appreentice' so they can capitalize off it lol. Which is obvious, but he's the first person to 'simplify it' and spread it on a platform for the youth to understand, because the government wont tell these kids that. It's oh, he's a rich bussiness man. We got so much research at our finger tips.

  • elisha anderson
    elisha anderson

    Tht boy dame off the yeyo or sum boy I see ur leg goin

  • Tyrell G
    Tyrell G

    Damn I love this mans mind

  • Brandon Williams
    Brandon Williams

    This bull is extremely advanced,intelligent and experienced in some major shit. You can only learn from him💯💯

  • Chanda Williams
    Chanda Williams

    What’s the TV channel?

Tiếp theo